Westland Shopping noteert 7% omzetgroei tijdens eerste jaarhelft

AG Real Estate meldt dat Westland Shopping in de eerste helft van het jaar 18% meer bezoekers heeft ontvangen dan in dezelfde periode in 2023. Dit komt neer op 3 miljoen bezoekers, vergeleken met 2,6 miljoen vorig jaar. De groei valt vooral op te merken op woensdagen, vrijdagen en zaterdagen, waarbij het aantal bezoekers met wel 40% toegenomen is. Dit onderstreept de positie van het winkelcentrum in Anderlecht als trekpleister voor families.

De huurders noteerden gemiddeld een omzetgroei van 7% sinds het begin van het jaar. Vooral de maand mei viel op met een verkoopstijging van 9%, grotendeels gedreven door de koopdrukte rond Moederdag.

Recente toevoegingen aan de commerciële mix, zoals New Yorker, Basic-Fit, Opsin Optics en een medisch/esthetisch centrum, droegen bij tot het versterken van de aantrekkingskracht van het winkelcentrum. Binnenkort volgen nog Mango, Tezenis, Name It (Bestseller) en Lacoste. Daarnaast zullen er nieuwe diensten aangeboden worden, zoals een autowas- en stomerij-service.

Delen

Over Expertise

Met Expertise volgen professionals uit het vastgoed het nieuws uit de markt, beschikken ze over de juiste data om de transacties te ontcijferen en hebben ze een context om hun business aan te toetsen.

Contact

Holsbeeksesteenweg 309
3010 Kessel-Lo
+32 (0)497 54 89 02
mail@expertisenews.be

Snelkoppelingen

  • Inloggen
  • Wil je adverteren?
  • Ken je onze Investors Directory al?

Copyright © 2025 - Expertise BV

Privacybeleid / Cookies / Algemene voorwaarden