NL | FR
BLSC bekroont vijf spraakmakende marketingcampagnes
De sectororganisatie voor retailers en winkelcentra BLSC heeft gisteravond tijdens een druk bijgewoond event in de Salons Van Dijck in Mechelen voor de vierde keer zijn Marketing Awards uitgereikt.
De prijzen bekroonden animaties en promotionele acties die door de beheerders van winkelcentra en retailparken werden georganiseerd. Dit jaar dongen 36 acties in vijf categorieën mee naar een felbegeerde Award. Drie van de vijf categorieën waren gewijd aan acties in het kader van de gezamenlijke ‘All for Earth’-campagne, geïnitieerd door de Marketing Werkgroep van BLSC. De twee overige categorieën richtten zich op ‘CSR’ en ‘Footfall & Sales Activation’. De 245 aanwezigen waren er getuige van hoe beheerder Ceusters met drie van de vijf prijzen aan de haal ging.
De winnaars zijn:
1. All for Earth: Large Shopping Centers
Wijnegem Shopping – Donation and Recycle Shop
Eigenaar: AXA/AEW. Beheerder: Ceusters.
2. All for Earth: Medium Shopping Centers
Shopping 1 – All for Earth – All for Genk
Eigenaar: Wereldhave Belgium. Beheerder: Wereldhave Belgium.
3. All for Earth: Open Air Centers & Retail Parks
Bellefleur – Recyclons ensemble pour les mettre à l’abri
Eigenaar: Ascencio. Beheerder: Ceusters.
4. Corporate Social Responsibility
Shoppings Cora – Engagé pour demain
Eigenaar: Galimmo. Beheerder: Galimmo.
5. Footfall & Sales Activation
Stockel Square – Dog event – Un évènement qui a du chien
Eigenaar: AXA IM Real Assets. Beheerder: Ceusters.